سید حسن خمینی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نمی ‌شود

© Photo / IRNAسید حسن خمینی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نمی ‌شود
سید حسن خمینی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نمی ‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2021
اشتراک
نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جماران، سید یاسر خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: در هفته ها و بلکه ماه های اخیر، اقبال زیادی به اخوی گرامی جناب حاج حسن آقا شد و بزرگان زیادی از اقشار مختلف کشور ایشان را تنها کسی دانستند که می تواند کشور را با شعار «همه با هم» امام خمینی متحد کند.

کاندیداتوری وزیر پیشین ورزش ایران برای انتخابات ریاست جمهوری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
کاندیداتوری وزیر پیشین ورزش ایران برای انتخابات ریاست جمهوری

وی افزود: ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه امروز مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به صلاح ندانستند و با بیان اینکه حاج حسن آقا را مانند فرزند خود می دانند، از ایشان خواستند که در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند.

سید یاسر خمینی تصریح کرد: با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشور انتخابات پیش رو، گفت: لازم است، به نیابت از اخوی از همه شخصیت های حقیقی و حقوقی که از ایشان دعوت کردند تشکر کنم. ایشان خود را خدمتگزار مردم می داند و براى صلاحدید مردم و انقلاب حاضر به هرگونه از خود گذشتگى است و در هر جایى باشد خدمتگزار و دلسوز مردم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала