یک زن ایرانی در اولین زایمان خود 5 پسر به دنیا آورد

CC0 / Pixabay / یک زن ایرانی در اولین زایمان خود 5 پسر به دنیا آورد
یک زن ایرانی در اولین زایمان خود 5 پسر به دنیا آورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
اشتراک
مدیر بیمارستان: حال مادر و نوزادان پنج قلو در حال حاضر رضایت بخش است و نوزادان پنج قلوی این مادر با جراحی سزارین به دنیا آمده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مُهر، طاهره گشتاسب، مدیر بیمارستان زینب شیراز خبر از تولد نوزادان پنج قلو در این بیمارستان داد و اظهار داشت: یک زن 22 ساله اهل روستای مزایجان بخش اسیر شهرستان مُهر در بیمارستان حضرت زینب در نخستین زایمان خود، نوزادان پنج قلوی خود را سالم به دنیا آورد.

گشتاسب با بیان اینکه نوزادان در هفته بیست و نهم حاملگی این بانوبه دنیا آمده اند، گفت: تمامی نوزادان پسر بوده و خانواده این نوزادان چشم به راه کمک نیکوکاران و خیرین هستند.

مدیر بیمارستان زینب شیراز با بیان اینکه وزن نوزادان کم بوده است، ادامه داد: این 5 قلوها در حالی به دنیا آمده‌اند که زوجین هیچ گونه سابقه نازایی نداشته و در نخستین زایمان مادر این اتفاق صورت گرفته است.

عابد مرادی پدر 5 قلوها که راننده یکی از شرکت های مستقر در عسلویه است گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که در سن 26 سالگی خداوند متعال بسیار به بنده و همسرم فاطمه مرادی لطف و محبت فراوان داشت و 5 فرزند پسر به ما عطا نمود و هم اکنون حال  تمامی 5 قلوها خوب است. باتوجه به شرایط بد اقتصادی و از آنجائیکه یک کارگر ساده هستم  از دولت می خواهم حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

مرادی در خصوص انتخاب اسامی فرزندان خود نیز گفت: با مشورت همسرم، اسامی فرزندان خود را امیرعباس، امیرسام، امیررضا، محمدماهان و محمد مهدی یار انتخاب کردیم و امیدواریم همانگونه که خداوند ما را لایق دانسته و پنج فرزند به ما عطا کرده است حامی ما باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала