نماینده روسیه: هیچ ارتباط شخصی بین آمریکا و ایران در وین وجود نداشت

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده روسیه: هیچ ارتباط شخصی بین آمریکا و ایران در وین وجود نداشت
نماینده روسیه: هیچ ارتباط شخصی بین آمریکا و ایران در وین وجود نداشت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی پس از نشست وین گفت که هیچ نشانه ای وجود ندارد که ایرانی ها بتوانند موقعیت خود را تغییر دهند.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت: که در نشست وین هیچ دیدار شخصی میان نماینده ایران و امریکا وجود نداشت. هیچ نشانه ای وجود ندارد که ایرانی ها بتوانند موقعیت خود را تغییر دهند.

متن بیانیه هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
متن بیانیه هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام

وی گفت که نشست کمیسیون مشترک برجام در وین پایان یافت، این کمیسیون هفته آینده مجددا برگزار خواهد داشت.

گفتگوهای کمیسیون مشترک در وین این هفته آغاز شد. هیئت هایی از روسیه، ایران، فرانسه، انگلیس و آلمان در آن شرکت کردند. یک هیئت آمریکایی نیز در وین حضور دارد، اما ایران از تماس مستقیم با آمریکایی ها خودداری کرده اند. طرفین توافق کردند که دو گروه متخصص کار ایجاد کنند: گروه اول در مورد تحریم ها علیه ایران و گروه دوم در مورد مسائل هسته ای می باشد. نشست اتی هفته اینده در روز چهارشنبه برگزار می شود.

اولیانوف در ادامه افزود که آمریکا ارزیابی و دیدگاه خود در خصوص تحریم های علیه ایران و لغو آن ها را به اطلاع اعضای برجام رساند، اما جزئیات بیشتری لازم است.

نماینده دائم روسیه در ادامه گفت که درخواست ایران مبنی بر لغو تمامی تحریم های آمریکا منطقی و مستدل است

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала