نشست آتی کمیسیون مشترک برجام چهارشنبه آینده برگزار می شود

© AP Photo / Ronald Zakنشست آتی کمیسیون مشترک برجام چهارشنبه آینده برگزار می شود
نشست آتی کمیسیون مشترک برجام چهارشنبه آینده برگزار می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
اشتراک
وزارت خارجه ایران در بیانیه ای پس از اتمام جلسه کمیسیون مشترک برجام در وین در تاریخ 9 آوریل اعلام نمود که ادامه تعاملات جدی از سوی ایران منوط به مشاهده اراده سیاسی و جدیت در طرف های مقابل است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه ایران می گوید که ادامه تعاملات جدی از سوی ایران منوط به مشاهده اراده سیاسی در طرف های مقابل است.

نشست کمیسیون برجام با ایران در وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2021
کمیسیون مشترک برجام فردا 9 آوریل تشکیل جلسه خواهد داد

نماینده دائم روسیه نیز در پایان گفت که نشست کمیسیون مشترک برجام در وین پایان یافت، کمیسیون هفته آینده مجددا نشست خواهد داشت.
عراقچی معاون وزیر امور خارجه، مجددا تاکید نمود لغو کلیه تحریم های آمریکا که در دوران رئیس‌جمهور گذشته آن کشور وضع شده اند، گام ضروری‌‌ برای احیای برجام بوده و تنها پس از راستی آزمایی لغو‌ این تحریم ها، ایران آمادگی دارد تا اقدامات جبرانی خود را متوقف نموده و به اجرای کامل برجام بازگردد.

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین، امروز جمعه، اظهار داشت که نشست کمیسیون مشترک برجام در وین پایان یافت، این کمیسیون هفته آینده مجددا نشست خواهد داشت.

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در حساب توئیتر خود نوشت:" نشست کمیسیون مشترک برجام پایان یافت. اعضای توافق جامع اقدام مشترک (برجام) کار انجام شده ظرف سه روز گذشته توسط کارشناسان را بررسی کردند، و با رضایت پیشرفت اولیه را مورد توجه قرار دادند. کمیسیون (مشترک برجام) هفته اینده برای ادامه روند مثبت تشکیل خواهد شد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала