دهها دلال مرغ در تهران دستگیر شدند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر دهها دلال مرغ در تهران دستگیر شدند
دهها دلال مرغ در تهران دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2021
اشتراک
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ: طی عملیات برحورد با اخلال در بازار مرغ تاکنون 20 دلال دستگیر و بیش از 53000 کیلو مرغ نیز در این مدت کشف و در بازار توزیع شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: به دنبال نوسانات ایجاد شده در قیمت مرغ و کمیاب شدن آن در برخی از مناطق در روزهای پایانی سال گذشته بود که پلیس به این موضوع ورود کرد و با انجام عملیات‌های مختلف اقدام به دستگیری دلالان و سوجویان در این فضا کرد. 

وی با بیان اینکه برخورد با هرگونه اخلال در بازار مرغ به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار داشت، گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون و در مجموع اقدامات و عملیات‌های انجام شده تاکنون 20 دلال مرغ در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت:‌ بیش از 53000 کیلو مرغ نیز در این مدت کشف و در بازار توزیع شد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد بازگشت آرامش به بازار هستیم.

به گفته گودرزی، اقدامات و نظارت پلیس امنیت اقتصادی بر این بازار همچنان ادامه خواهد داشت و پلیس به سودجویان و دلالان اجازه سوءاستفاده و گرانفروشی را نخواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала