اعمال قانون بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپاد ها در ایام نوروز

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اعمال قانون بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپاد ها در ایام نوروز
اعمال قانون بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپاد ها در ایام نوروز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
اشتراک
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران اعلام کرد که نوروز امسال برای نخستین بار بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ مصادف با روز طبیعت از تفرجگاه‌ها، تفریحگاه‌ها و پارک های استان تهران بازدید هوایی کرد.

خانم سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2021
از سفر در ایام نوروز پرهیز کنید

وی در این پایش هوایی به رصد محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت و ترددهای جاده ای پرداخت و گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر مردم طبق پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده اند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که مردم فهیم جامعه اسلامی همواره با پلیس در همه زمینه‌ها همکاری کرده اند، بیان داشت: بحمدالله مردم عزیز چون سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نسبت به پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و سعی کرده اند تا حدممکن از منازل خود خارج نشوند.

وی از همکاری و همراهی مردم با پلیس به ویژه در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان شاءالله بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروزهای آتی، سنت های سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد.  

سردار رضایی در ادامه به مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا رفت و تمام محورهای مواصلاتی کشور را رصد کرد.

وی در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین در رصد جاده ها و محورهای مواصلاتی گفت: امسال برای اولین بار در نیروی انتظامی از پهپادها برای کنترل محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر لزوم توسعه و استفاده بیشتر از فناوری های نوین و هوشمند در انجام ماموریت های محوله اعلام کرد: امسال در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала