تعامل مرزبانی ایران و عراق برای سرنگونی تروریست ها

© Photo / Farsتعامل مرزبانی ایران و عراق برای سرنگونی تروریست ها
تعامل مرزبانی ایران و عراق برای سرنگونی تروریست ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
اشتراک
فرمانده مرزبانی ناجا از تعامل نیروهای مرزبانی ایران و عراق برای سرنگونی پایگاه گروهک‌های تروریستی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان و مدیران انتظامی و مرزبانی استان کرمانشاه اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز به برکت وجود ولایت فقیه و سربازان رهبری در نیروهای مسلح وضعیت امنیتی بسیار مناسبی دارد.

مرز ایران با عراق بسته می‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
مرز ایران با عراق بسته می‌شود

وی افزود: در این میان نیروهای مرزبانی و انتظامی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا امنیتی پایدار و با ثبات را در نقاط مرزی و جامعه ایجاد کرده و دشمنان را به عقب برانند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به امنیت بسیار خوب مرزهای کرمانشاه گفت: نقاط مرزی این استان جز امن‌ترین مرزهای کشور به شمار می‌رود که حاکی از حضور آگاهانه و با برنامه نیروهای مرزبانی است.

گودرزی تصریح کرد: استان کرمانشاه با وجود هم مرز بودن با ۲ اقلیم عربی و کردی عراق و تحرک‌های گاه و بیگاه گروهک‌های معاند و دشمنان نظام شرایط بسیار مناسبی دارد و نگرانی در مورد مرزهای این استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: چشمان همیشه بیدار نیروهای مرزبانی استان کرمانشاه باعث ناکامی مطلق دشمنان و معاندان شده و به فضل الهی در سال جدید با توانی مضاعف‌تر از تمامیت ارضی دفاع خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این راستا و با هماهنگی‌های که میان مرزبانی جمهوری اسلامی با کشور عراق وجود دارد، امسال اقدامات جدی‌تری برای سرنگونی پایگاه‌های مربوط به گروهک‌های تروریستی و اشرار صورت خواهد گرفت.

وی افزود: مبارزه با پدیده قاچاق کالا، سلاح و مواد مخدر جز مهمترین اولویت‌های پلیس در سال ۱۴۰۰ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала