سخنان روحانی درباره رد پیشنهاد ترامپ برای ارسال ونتیلاتور

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyسخنان روحانی درباره رد پیشنهاد ترامپ برای ارسال ونتیلاتور
سخنان روحانی درباره رد پیشنهاد ترامپ برای ارسال ونتیلاتور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
اشتراک
روحانی پیشنهاد ترامپ در خصوص آمادگی برای دادن ونتیلاتور به ایران را نشان از کمبود دانش مقامات آمریکا نسبت به ملت ایران دانست.

اسپوتنیک – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ایران، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران پس از اتمام آیین افتتاح طرح‌های ملی وزارت صنعت طی سخنانی اظهار داشت: " در این شصت آیین افتتاح بیش از هفت هزار و ششصد طرح و پروژه  افتتاح شده که بیانگر آن است که دشمنان ما هنوز قدرت ملت ایران را درک نکرده‌اند."

وی گفت: " یک بار دیگر هم این داستان را گفتم، واقعاً خنده‌آور و نشان دهنده کمبود دانش مقامات آمریکایی نسبت به ایران عزیز است. در آغاز شیوع کرونا، ماه‌های اولیه کرونا بود، روزهای خیلی سختی بود، ترامپ به یکی از مقامات کشورهای دیگر گفته بود که چون کرونا شیوع یافته حاضریم به ایران کمک کنیم و 4 عدد ونتیلاتور را به ایران هدیه بدهیم. به آن آقا گفتم به ترامپ بگو هر مقدار آمریکا ونتیلاتور نیاز دارد، حاضریم صادر کنیم.ونتیلاتور به اندازه کافی می‌سازیم و آماده صادرات هستیم. به هر حال دولت آمریکا اینقدر غافل و تفکرشان نسبت به ایران اینچنین است و هنوز ایران را نشناختند. قبل و بعد از انقلاب هم ایران را نشناختند. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала