مشکل کمبود مرغ در خراسان شمالی چیست؟

© Sputnik / Siavash Sobhgahi مشکل کمبود مرغ در خراسان شمالی چیست؟
مشکل کمبود مرغ در خراسان شمالی چیست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
اشتراک
با اینکه روزانه حدود 50000 کیلو مرغ گرم در بازار خراسان شمالی توزیع می‌شود، اما باز هم مرغ در بازار نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، در حالی که روزانه حدود 50000 کیلو مرغ گرم در بازار خراسان شمالی توزیع می‌شود، اما باز هم مرغ در بازار نیست و صف مرغ در مقابل فروشگاه‌ها به چشم می‌آید، اما مسئولان استانی معتقدند رسانه‌ها در این زمینه بزرگنمایی می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی اما معتقد است وضعیت توزیع مرغ در استان از خیلی از استان‌های دیگر بهتر است و این رسانه‌ها هستند که جو سازی می‌کنند.

از سوی دیگر، خبرها حاکی است در ایام نوروز 1400 حدود 3 برابر بیشتر از نیاز استان مرغ وارد استان شده ولی همچنان صف مرغ در استان هست و مرغ هم کمیاب است.

در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان پیشنهادهایی برای حل مشکل داده شد اما استاندار هنوز هم معتقد است صف مرغ طبیعی است.

کاربران شبکه های اجتماعی انتقاداتی را نسبت به توزیع مرغ در بازار خراسان شمالی مطرح کردند.

حسین اکبری با نام کاربری @hoseinakbariard در توییتر نوشت: "مرغ را قطعه بندي کن و دو برابر قيمت بفروش؛ هم صف ميشکند و هم رسانه هاي وابسته به به و چه چه راه مي اندازند.همان صف بهتر بود؛ توان خريد مرغ کيلويي 40 هزار تومان را نداريم آقاي #استاندار.#خراسان_شمالی."

کاربر @DeldadeI نیز در توییتر نوشت: "آقای استاندار محترم #خراسان_شمالی سلام و عیدتان مبارک، اگر به شما بر نمی خوره#مرغ های تنظیم بازار شما را دیدم. وزنشان به یک کیلو هفتصد گرم هم نمی رسه.
پدرم امروز بعد کلی صف یک مرغ خریده اونم وزنش یک کیلو و ۳۰۰ گرم. استخون خالص. ماه #رمضان نزدیکه آقای مسئول مدیریت کنید اگه بلدید"

​آرزو رحمانی با نام کاربری@ARahmani69 در توییتر نوشت: "استاندار : وضعیت توزیع مرغ در استان خراسان شمالی خوب است !!!پس احتمالا اینایی که هر روز میرن‌ صف مرغ برای تفریح یا دارن تظاهر می کنن که مرغ نیاز دارن ؟؟؟#فقط_سکوت"

​کاربر @KHoda06015211 در توییتر نوشت: "میگن خراسان شمالی از استان های خوب توزیع گوشت مرغِ پس این صف ها برای چی تشکیل شده؟؟"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала