احتمال خیز جدید کرونا از غرب و مرکز ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2021
اشتراک
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت: بر اساس آخرین تحلیل های وضعیت بیماران پیش بینی می شود که در چند روز آینده خیز جدید کرونا را از نوار غربی و مرکز کشور ببینیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علیرضا رییسی اطلاع داد: بر اساس روند اپیدمیولوژیک بیماری کووید ۱۹ پیش بینی شده که خیز چهارم سراسری بیماری کرونا اتفاق بیفتد و در این زمینه هشدار جدی داده شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود که در روزهای آینده، شهرستان‌های شبستر و میانه در آذربایجان شرقی، نجف آباد در اصفهان، ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد در البرز، دشتستان در بوشهر، شهریار در تهران، بروجن در چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه در استان کرمانشاه، دلفان و سلسله در استان لرستان، ساوه و اراک در استان مرکزی به زودی در وضعیت نارنجی کرونا قرار می‌گیرند. همچنین پیش بینی شده که آبدانان در استان ایلام و ازنا در استان لرستان به زودی در وضعیت قرمز کرونا قرار می‌گیرند.

هشدار مقامات ایرانی در خصوص خطرات موج جدید ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2021
هشدار مقامات ایرانی در خصوص خطرات موج جدید ویروس کرونا

معاون بهداشت وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: روند بستری در اصفهان، شیراز، زنجان و رفسنجان صعودی شده و احتمال نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرها طی روزهای آتی وجود دارد. تعداد بیماران سرپایی در بسیاری از نقاط روند افزایشی دارد. مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

زییسی گفت: البته این موارد پیش بینی بر اساس روند بیماری در کشور است و به معنی اعلام رنگ بندی وضعیت این شهرستان‌ها نیست و در روزهای آتی مشخص می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала