واکنش فرمانده کل سپاه به تحریمها: استقامت ملت به نتیجه رسید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش فرمانده کل سپاه به تحریمها: استقامت ملت به نتیجه رسید
واکنش فرمانده کل سپاه به تحریمها: استقامت ملت به نتیجه رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2021
اشتراک
سلامی: به نقطه‌ای رسیدیم که چه تحریم باشد چه نباشد ما پیروز هستیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز جهان تمام توان و ظرفیت خود را به کار بسته و هم در بعد فرهنگی، رسانه‌ای و هم در بعد عملیاتی، نظامی اقدامات بسیار گسترده‌ای برای مبارزه با انقلاب انجام می‌دهد. کشور ما در دوران چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ مجموعه‌ای از این موارد را پشت سر گذاشت و با تمام وجود قدرت و ظلم دشمن را احساس کردیم.

سلامی با بیان اینکه این تهدید را همه جا مشاهده کردیم، بیان کرد: پدیده جنگ یک واقعیتی بود که دشمن می‌خواست به وسیله آن ما را تحت تأثیر قرار دهد ولی رهبر ایران اعلام کرد که جنگ نخواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: فشار اقتصادی دشمن در این ایام بی‌اندازه و معادل تمام توان او بود به گونه‌ای که ما در میدان تهدید اقتصادی اشباع شده بودیم و دشمن هیچ گونه قدرت دیگری نداشت. باز هم به برکت این ایستادگی توأم با سیاست، راهبرد و برنامه، ما از گردنه سختی که در آن قرار گرفته بودیم عبور کردیم و توانستیم این توطئه دشمن را ناکام بگذاریم.

سلامی عنوان کرد: اکنون به نقطه‌ای رسیدیم که چه تحریم باشد چه نباشد ما پیروز هستیم و این حاصل سال‌ها ایستادگی و مقاومت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала