تبریک نماینده زرتشتیان در مجلس ایران به مناسبت سالروز پیامبری زرتشت

© Photo / IRNAزرتشتیان ایران
زرتشتیان ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2021
اشتراک
نماینده زرتشتیان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سالروز "به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان، پیام آور زردتشتیان" و همزمانی آن با نوروز ۱۴۰۰ را به همه جهانیان تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، اسفندیار اختیاری در پیامی سالروز "به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان"، پیام آور آریایی‌ها را به همه زرتشتیان و مردم جهان تبریک گفت.

متن کامل این پیام تبریک به شرح زیر است:

تقویم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2019
زاد روز زرتشت به تقویم ایران افزوده شد

«خشنه اتره اهورهه مزداو

به نام دانای بزرگ هستی بخش

نوروز شکوهمند باستانی و بهار دل انگیز از راه رسید و با زایش و به پیامبری رسیدن پیام آور بزرگ آریایی؛ اشوزرتشت اسپنتمان، در خورداد روز از ماه فروردین، شکوهش صد چندان شد. خوشا بر ما که نوروزمان چنین پیروز است و بهارمان چنین جاودانه و تابناک.

پیروان راستین این ابرمرد تاریخ بشریت می‌دانند که تنها با نیک اندیشی، نیک گفتاری و نیک کرداری می‌توان در یگانه راه در جهان که همانا راستی است، گام برداشت و همواره به یاد دارند، در "گاتها"؛ پیام آسمانی اشوزرتشت اسپنتمان که هزاران سال است، ناب، یگانه و جهان شمول مانده و هیچگاه تازگی خود را از دست نخواهد داد، تاکید شده است: "خوشبختی از آن کسی است که خواهان خوشبختی دیگران باشد."

در این بهار زیبا، دل تنگ کسانی هستیم که بین ما نیستند و تندرستی و سلامتی همه انسانها را از خداوند یکتا و بی همتا خواهانیم و در راستای خوشبختی دیگران گام بر می‌داریم.

سالی سرشار از بهروزی و نیکبختی را برای همه شما خوبان آرزو می‌کنم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала