شمار جانباختگان کرونایی ایران از ۶۲ هزار نفر گذشت

© Sputnik / Mohammad Sobhanشمار جانباختگان کرونایی ایران از ۶۲ هزار نفر گذشت
شمار جانباختگان کرونایی ایران از ۶۲ هزار نفر گذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران اظهار کرد: شمار قربانیان کرونا در ایران از ۶۲ هزار نفر گذشت؛ ۳۸۷۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت ‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران، اعلام کرد: از دیروز تا امروز چهارم فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۶ نفر از آنها بستری شدند و  مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر رسید.

گونه جدید آفریقای جنوبی ویروس کرونا در روسیه دیده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
گونه جدید آفریقای جنوبی ویروس کرونا در روسیه دیده شد

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۴۵ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۶۲ هزار و  ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری، ۳۸۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۱۲ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۰۴ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۷ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала