روحانی اهداف سال 1400 را اعلام کرد

© Photo / IRNAروحانی سال 1400 را نامگذاری کرد
روحانی سال 1400 را نامگذاری کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران: بی‌تردید سال 1400 سال آغاز دوباره شکوفایی اقتصادی کشور و به ثمر رسیدن مقاومت سه ساله ملت در برابر جنگ اقتصادی دشمن خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران گفت: این دولت همانطوری که در یکسال گذشته با تحقق شعار جهش تولید همراه با مقاومت مردم بزرگ ایران منجر به شکست دشمن در جنگ اقتصادی شد امسال نیز همه تلاش خود را برای پشتیبانی و مانع‌زدایی از جهش تولید و تداوم روند توسعه و پیشرفت متوازن کشور انجام خواهد داد.

روحانی همچنین به وزیران اقتصادی و تولیدی دولت مأموریت داد در اسرع وقت برنامه‌ها و سیاست‌های عملیاتی تنظیم شده برای رفع موانع تولید و پشتیبانی و حمایت از مراکز تولیدی کشور را با سرعتی بیش از پیش دنبال کنند.

رئیس جمهور ایران با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سال گذشته برای تحقق شعار «جهش تولید»، گفت: بخشی از آنچه در سال 99 در خصوص شعار سال انجام گرفت، در حوزه زیرساخت‌های توسعه‌ای کشور بوده است که اثرات آن در زندگی مردم به تدریج و در آینده مشاهده خواهد شد و رشد و آبادانی کشور در سال‌های آتی رقم خواهد خورد.

شرط روحانی برای بازگشت به  تعهدات برجامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2021
شرط روحانی برای بازگشت به تعهدات برجامی

وی همچنین با اشاره به اولویت‌های اصلی و ضروری در زندگی و معیشت مردم، تأکید کرد: باید برای مصارف و موارد ضروری در کشور با اولویت مواد اولیه کارخانجات و تولید کالاهای ضروری تعیین‌کننده، برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این دولت توانسته در سه سال جنگ اقتصادی بی‌سابقه و فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند و کشور را اداره کند، گفت: همه دستگاه‌ها بویژه وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی موظف هستند برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی» و همچنین تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های کلان ملی با هماهنگی حداکثری با سایر دستگاه‌ها نسبت به رفع موانع تولید اقدام نموده و به صورت ماهیانه گزارش اثربخشی اقدامات خود را به ملت ارائه کنند.

رئیس جمهور ایران با تأکید بر تداوم اقدامات در حوزه تولید، توزیع و نظارت بر عرضه گسترده کالا و کنترل قیمت‌ها، گفت: حفظ آرامش بازار و وجود هماهنگی لازم میان دستگاه‌های مرتبط با این موضوع ضروری است و رسانه‌ها نیز با اطلاع‌رسانی دقیق برنامه‌ها و اقدامات در زمینه همکاری و مشارکت گسترده مردمی را فراهم کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала