آخرین وضعیت از مصدومان چهارشنبه سوری در ایران

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh آخرین وضعیت از مصدومان چهارشنبه سوری در ایران
آخرین وضعیت از مصدومان چهارشنبه سوری در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2021
اشتراک
رییس سازمان اورژانس ایران: در مراسم چهارشنبه سوری امسال سه نفر تاکنون فوت شده و 335 نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سعید مهرسروش، سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال اورژانس تهران گفت: تاکنون در شهر تهران، 61 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 46 مورد به بیمارستان منتقل شدند. متاسفانه تا کنون شاهد 8 قطع عضو در شهر تهران بودیم.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران اعلام کرد: تا الان 3740 مورد تماس 110 با مرکز فوریت های پلیسی داشته‌ایم. 75 مورد آتش سوزی، 37 نفر مجروح، 6 نفر قطع عضو،  12 نفر دچار آسیب از ناحیه چشم و 13 نفر دچار سوختگی شده‌اند. در این رابطه چندین نفر دستگیر و چندین دستگاه خودرو متخلف توقیف شده است.

پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس ایران اعلام کرد: تا کنون  در اثر حوادث چهارشنبه آخر سال 3 نفر فوت شدند که یک نفر در تهران، یک نفر در البرز و یک نفر اراک داشتیم. وی ادامه داد: 100 نفر از مصدومان بستری شده و بقیه مرخص شدند. کولیوند گفت: تا کنون 335 نفر در حوادث امروز مصدوم شدند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان هاشمی، قبل از جیحون خبر داد و گفت: در اثر این حادثه دو مرد جوان دچار سوختگی شدید از سمت نواحی مختلف بدن شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала