هشدار نماینده مجلس ایران درباره جدی بودن کرونای انگلیسی در کشور

© Photo / IRNAهشدار نماینده مجلس ایران درباره جدی بودن کرونای انگلیسی در کشور
هشدار نماینده مجلس ایران درباره جدی بودن کرونای انگلیسی در کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2021
اشتراک
میرمحمدی: امروز بحث کرونای انگلیسی بسیار جدی است و کرونای انگلیسی جهش‌یافته در کشور جولان می‌دهد اما ستاد ملی مقابله با کرونا اهمیتی به این موضوع مهم نداده و مسافرت‌ها را آزاد گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سید جلیل میرمحمدی، نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی، طی تذکری شفاهی، گفت: برای بررسی لایحه بودجه، جلسات کمیسیون‌های مجلس به طور کامل تعطیل شده و وزرا در مجلس جهت پاسخگویی حاضر نمی‌شوند. از سوی دیگر، هیچ سؤالی از وزرا در صحن مجلس مطرح نمی‌شود و طرح سؤال نمایندگان از وزرا و رئیس‌جمهور از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول نمی‌شود.

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور هم که خودش را قرنطینه کرده است. سؤال ما این است که آیا این شأن و اقتدار مجلس است؟ لازم است سؤال از وزرا در مجلس مطرح شود.

میرمحمدی افزود: امروز بحث کرونای انگلیسی بسیار جدی است و کرونای انگلیسی جهش‌یافته در کشور جولان می‌دهد اما ستاد ملی مقابله با کرونا اهمیتی به این موضوع مهم نداده و مسافرت‌ها را آزاد گذاشته است. طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، مسافرت به استان‌های زرد و آبی آزاد است درحالی‌که وضعیت کرونای انگلیسی بسیار خطرناک و لازم است مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала