آجیل نوروزی تامین شده ولی جیب مردم خالی است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آجیل نوروزی تامین شده ولی جیب مردم خالی است
آجیل نوروزی تامین شده ولی جیب مردم خالی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2021
اشتراک
رئیس اتحادیه آجیل فروشان یزد با اشاره به اینکه مشکلی در تامین و توزیع آجیل شب عید در این استان وجود ندارد، افزود، با این حال متاسفانه توان اقتصادی مردم بسیار کاهش یافته و به عبارتی جیب آنها تامین نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محسن جلیلی پور، رئیس اتحادیه آجیل فروشان یزد با بیان این که خوشبختانه مشکلی در تامین و توزیع آجیل شب عید در استان وجود ندارد، گفت: با این حال متاسفانه توان اقتصادی مردم بسیار کاهش یافته و به عبارتی جیب آنها تامین نیست.

بهترین روش مصرف آجیل ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2020
بهترین روش مصرف آجیل ها

جلیلی پور ضمن اشاره به افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی قیمت آجیل بر اساس نوع و کیفیت آن در مقایسه با سال گذشته، تصریح کرد: عامل گرانی آجیل ناشی از کمیابی آن در بازار نیست بلکه به دلیل افزایش نرخ‌ های حاشیه‌ ای همچون افزایش قیمت حمل و نقل و دستمزد کارگران بوده است.

وی ادامه داد: بازار فروش آجیل در آستانه نوروز نسبت به سال گذشته که قرنطینه‌ های سختی در چنین روزهایی حکمفرما بود، وضعیت بهتری دارد اما قطعاً جبران خسارات سال گذشته فعالان این حوزه را نخواهد کرد.

رئیس اتحادیه آجیل فروشان یزد خاطرنشان کرد: با وجود این که مشکلی از جانب تامین آجیل مورد نیاز بازار وجود ندارد، ولی مشکلات اقتصادی باعث شده که جیب مردم به میزانی تامین نباشد که بتوانند خرید رضایت ‌بخشی داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала