آخرین جزئیات تند باد شب گذشته در استان فارس

© Sputnikآخرین جزئیات تند باد شب گذشته در استان فارس
آخرین جزئیات تند باد شب گذشته در استان فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2021
اشتراک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که کلانشهر شیراز بیش از سایر نقاط استان درگیر تندباد و خسارت‌های ناشی از آن شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ایسنا، رحیم آزادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار داشت: طی روزهای گذشته و پیش از وقوع تندباد در سطح شیراز و سایر شهرستان‌های استان، با صدور اطلاعیه‌ای به دستگاه‌های خدمات رسان، امدای و راهداری توصیه‌های لازم برای آماده باش نیروها و استقرار امکانات انجام شد.

وزش باد شدید و تندباد در شیراز باعث مصدومیت ۱۸ نفر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
وزش باد شدید و تندباد در شیراز باعث مصدومیت ۱۸ نفر شد

وی ادامه داد: متاسفانه با آغاز تندباد، شامگاه جمعه ۲۲ اسفند تقریبا بیشترین حادثه در سطح شهرستان به ویژه کلانشهر شیراز با تعداد عملیات بالایی رقم خورد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به مصدومیت ۱۸ نفر در شیراز و صدرا در پی وزش باد شدید، عنوان کرد که ۱۴ نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند و ۴ نفر دیگر در بیمارستان و مراکز درمانی شیراز تحت مراقبت‌های تخصصی درمانی قرار گرفته‌اند.

او همچنین به قطعی و خاموشی ربع ساعت تا دو ساعت در برخی نقاط فارس از جمله شهر جدید صدرا، مرودشت و برخی نقاط شیراز، مانند خیابان‌های معالی‌آباد، همت جنوبی، چهارراه ریشمک، بلوار رحمت و ... در پی این تندباد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مشکل قطعی برق و خاموشی سریع مرتفع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس همچنین اعلام کرد که خسارت‌های ناشی از این تندباد در حال بررسی و برآورد بوده و هنوز به شکل دقیق میزان ریالی این خسارات احصاء نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала