وزش باد شدید و تندباد در شیراز باعث مصدومیت ۱۸ نفر شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoوزش باد شدید و تندباد در شیراز باعث مصدومیت ۱۸ نفر شد
وزش باد شدید و تندباد در شیراز باعث مصدومیت ۱۸ نفر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
اشتراک
وزش باد شدید همراه با گرد و غبار گسترده که از ظهر امروز در مناطق مختلفی از فارس رخ داده است، سبب لغو برخی پروازها و تأخیر شماری دیگر از آنها در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر محمدجواد مرادیان مدیر اورژانس فارس، اظهار داشت: با وزش باد شدید و تندباد از صبح امروز در شیراز ۱۸ نفر به این خاطر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

هشدار وزارت بهداشت ایران درباره حضور ویروس انگلیسی کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
هشدار وزارت بهداشت ایران درباره حضور ویروس انگلیسی کرونا در ایران

مدیر اورژانس فارس از افتادن تابلویی در ورودی شهر شیراز بر روی خودرو پراید خبر داد و گفت: در ساعت ۱۹:۵۱ این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد و ۵ مصدوم این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

همچنین وزش باد شدید همراه با گرد و غبار گسترده که از ظهر امروز در مناطق مختلفی از فارس رخ داده است، سبب لغو برخی پروازها و تأخیر شماری دیگر از آنها در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شده است.

غلامرضا کریم آقایی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: پرواز ۳۳۴۵ ایران ایر به آبادان (ساعت ۱۷) باطل شد، پرواز ۷۴۰۵ فلای پرشیا از کیش به علت بدی هوا به کیش برگشت.

پرواز ۱۲۳۶ قشم ایر از تهران به‌علت بدی هوا به اصفهان دایورت شد.

کریم آقایی بیان کرد: علت لغو، دایورت و تاخیر این پروازها را تغییر ناگهانی جهت باد که باعث پدیده قیچی باد در هوا می شود؛ عنوان کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала