وضعیت شیوع کرونا در بندرعباس نگران کننده است

© AP Photo / Ebrahim Norooziوضعیت شیوع کرونا در بندرعباس نگران کننده است
وضعیت شیوع کرونا در بندرعباس نگران کننده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2021
اشتراک
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: اگر مردم در شرایط کنونی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند تا دو هفته آینده قطعا شاهد افزایش موارد بستری و سپس فوت ناشی از کرونا خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، صبح روز چهارشنبه دکتر عبدالجبار ذاکری رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به افزایش دو برابری موارد مثبت کرونا نسبت به هفته گذشته موج طوفانی کرونا در شهرستان بندرعباس با شیب تندی در حال وقوع است.

 ویروس کرونا کووید-19 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2021
بیش از 180 میلیون دوز واکسن کرونا به ایران می‌رسد

ذاکری بیان کرد: ویروس کووید-۱۹ در شهر بندرعباس به سرعت در حال گردش و ابتلای افراد است و این در حالی است که گردش نوع جهش یافته کرونا نگرانی ما را چند برابر کرده است.

وی عنوان کرد: بدینوسیله لازم است مردم عزیز از تردد های غیر ضروری بپرهیزند، در دورهمی و تجمعات به هیچ عنوان شرکت نکنند، زدن ماسک را از خانه تا خانه جدی بگیرند و کارکنان ادارات نهادها موسسات و شرکت ها با حساسیت بیشتر پروتکل های بهداشتی در محل کار را رعایت کنند.

ذاکری تصریح کرد: ورزشکاران انجام تمرینات و مسابقات را به  زمان دیگری موکول کنند. همچنین شهروندان در صورت وجود کمترین علائم حتما به مراکز کووید یا کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان مراجعه و حتما تست کرونا بدهند و در صورت ابتلا تحت درمان قرار گیرند، همه افراد علامت دار حتما قرنطینه مناسب را رعایت کنند تا سایر اعضای خانواده آلوده نشوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала