درخواست باشگاه پرسپولیس تهران از هواداران خوزستانی خود

© Photo / IRNAباشگاه پرسپولیس تهران
باشگاه پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
باشگاه پرسپولیس تهران پیش از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اطلاعیه‌ای را خطاب به هواداران خوزستانی خود منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه این باشگاه چنین آمده است: «طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور از جمله استان خوزستان به اوج رسیده و متأسفانه شاهد موج جدیدی از ابتلای هموطنانمان به این بیماری در استان یادشده هستیم.

فدراسیون فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
ایران می خواهد میزبان رقابت های انتخابی جام‌جهانی فوتبال شود

از این رو، به منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، همچنین حفاظت از سلامت بازیکنان و اعضای تیم، درخواست می‌کنیم هواداران عزیز خوزستانی از هرگونه تجمع در فرودگاه، هتل و ورزشگاه محل برگزاری بازی اجتناب کنند.

لطف و محبت طرفداران پرسپولیس اثبات شده است و فقط به خاطر جلوگیری از افزایش میزان ابتلا به ویروس منحوس کرونا، خواهشمندیم برای این بازی، از طریق فضای مجازی حامی تیم محبوب خود باشید. بدون تردید، عشق و علاقه طرفداران خونگرم خوزستانی در فضای مجازی هم ملموس است و خانواده بزرگ پرسپولیس، استان خوزستان و شهر آبادان را نیز خانه خود می‌دانند.

بدیهی است؛ حتی در صورت حضور در فرودگاه، هتل و ورزشگاه، فرصتی برای ملاقات با اعضای تیم فراهم نیست چراکه مدیریت باشگاه پرسپولیس، تمهیدات سختگیرانه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سفر سرخپوشان به آبادان در نظر گرفته است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала