تحلیل زید آبادی درباره ادعای اخیر محمود احمدی نژاد و واکنش اصولگرایان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تحلیل زید آبادی درباره ادعای اخیر محمود احمدی نژاد و واکنش اصولگرایان
تحلیل زید آبادی درباره ادعای اخیر محمود احمدی نژاد و واکنش اصولگرایان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
اشتراک
تحلیل‌گر سیاسی ایرانی: احمدی‌نژاد روی دست اصولگرایان مانده است! نه می‌توانند به بازگشت او به رقابت ‌های انتخاباتی و قدرت گرفتن رسمی‌اش تن در دهند و نه می‌توانند مانع فعالیت‌های سیاسی و تبلیغاتی او شوند.

به گزارش اسپوتنیک، احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی اصلاح‌طلب ایرانی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی اش در واکشن به ادعای اخیر محمود احمدی نژاد و واکنش اصولگرایان به این ادعا نوشت: اصولگرایان فردی را که تا این اندازه برای او هزینه کرده‌اند، به راحتی نمی‌توانند به اتهام انحراف و وابستگی به حلقه‌ای مشکوک، بیگانه با خود معرفی کنند و یا پیشینۀ حمایت قاطع و بی چون چرای خود را از او از یادها حذف کنند.

سلطان ممنوع‌التصویری حاضر است در نقش احمدی نژاد بازی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
سلطان ممنوع‌التصویری حاضر است در نقش احمدی نژاد بازی کند

وی افزود: در هر صورت، احمدی‌نژاد روی دست اصولگرایان مانده است! نه می‌توانند به بازگشت او به رقابت ‌های انتخاباتی و قدرت گرفتن رسمی‌اش تن در دهند و نه می‌توانند مانع فعالیت‌های سیاسی و تبلیغاتی او شوند. ایجاد محدودیت یا حصر خانگی و یا بازداشت او نیز علاوه بر آنکه بمبی خبری است، از یک سو بر محبوبیتش می‌افزاید و از سوی دیگر، هوادارانش در بین بدنۀ اصولگرایی را به واکنش می‌اندازد.

زیدآبادی ادامه داد: در چنین وضعیت بغرنجی است که برخی از افراد عصبانی و ناشناس، به منظور ساکت کردنش، به یادآوری تکرار سرنوشت شاپور بختیار برای او متوسل می‌شوند؛ اما این نوع تهدیدها جز اینکه به مطرح شدن بیشتر احمدی‌نژاد منجر شود، حاصل دیگری ندارد.

این تحلیلگر سیاسی ایران در خاتمه گفت: در هر صورت ماجرای احمدی‌نژاد خود گواه کوته‌بینی سیاسی اصولگرایان است. آنها به خلاف ادعای خود، با چشم‌اندازی به اندازۀ نوک بینی یا پیش پایشان، بازی سیاسی را پیش می‌برند و بعد که اسیر پیامدهای آن می‌شوند، همگان را مقصر جلوه می‌دهند جز خودشان را که مقصر واقعی‌اند!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала