نظرسنجی ‌ها حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است

© Photo / Soheil Gargari نظرسنجی ‌ها حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است
نظرسنجی ‌ها حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
اشتراک
سخنگوی ستاد انتخابات ایران اعلام کرد: نظرسنجی ‌هایی که در مراکز معتبر در حال انجام است بیانگر افزایش میزان مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری میزان، روز چهارشنبه سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات ایران، با اشاره به آخرین نظرسنجی‌ های صورت گرفته درباره میزان مشارکت مردمی در انتخابات سال بعد اظهار داشت: نظر سنجی‌ هایی که در مراکز معتبر در حال انجام است بیانگر افزایش میزان مشارکت مردمی در انتخابات سال ۱۴۰۰ است.

ممنوعیت اجتماعات گسترده در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
ممنوعیت اجتماعات گسترده در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران

وی در ادامه تصریح کرد: بسیار امیدوار هستیم در فاصله ۴ ماهه باقی مانده تا زمان انتخابات که تنور انتخاباتی هم گرم تر‌ می ‌شود، این میزان مشارکت به حد مطلوب‌ تری برسد.

سخنگوی ستاد انتخابات ایران، با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در انتخابات، عنوان کرد: انتخابات از مهمترین فرصت‌هایی است در اختیار مردم قرار می ‌گیرد تا دست به انتخاب مدیران ارشدی که عملکردشان تاثیر مستقیم بر آینده مملکت دارد، بزنند.

موسوی با بیان اینکه بی ‌توجهی و بی ‌تفاوتی مردم به ‌حق تعیین سرنوشت‌ شان قطعاً  آسیب ‌ها و آفت ‌هایی به ‌دنبال خواهد داشت، افزود: توصیه می ‌شود مردم با بینش و آگاهی کافی در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала