حواشی و واکنش‌ها به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران + تصاویر

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حواشی و واکنش‌ها به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران + تصاویر
حواشی و واکنش‌ها به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران + تصاویر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2021
اشتراک
انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران با حواشی و واکنش‌های متفاوتی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های ایران، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران صبح یکشنبه، ۱۰ اسفند، برای برگزیدن رئیس و دیگر مدیران با شرکت چهار نامزد برای کسب کرسی ریاست این فدراسیون،‌ در سالن اجلاس سران به صورت رسمی آغاز گردید.

در نتیجه انتخابات امروز فدراسیون فوتبال ایران، شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس و شهره موسوی به عنوان نایب رئیس سوم این فدراسیون انتخاب شدند. اما این انتخابات با حواشی فراوانی همراه بود.

علی کریمی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ایران پس از برگزاری دور اول انتخابات و در شرایطی که ۹ رأی به دست آورد، سالن اجلاس سران را ترک کرد. کریمی در زمان خروج از سالن بین خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به دست کسی ندهم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات "مهندسی شده" بود،‌ بیان داشت: نمی‌دانم، ولی باید با تأخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برا‌ی آنها آرزوی موفقیت کنم.

مهدی علی‌نژاد، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ایران در واکنش به سخنان علی کریمی مبنی بر "مهندسی شدن انتخابات" و تبریک روز مهندس، اظهار داشت: پزشک هستم و مهندس نیستم و کریمی طبعا به من تبریک نگفته است و این را به شما گفته البته اگر مهندس هستید.

مصطفی آجورلو، نامزد دیگر ریاست فدراسیون فوتبال ایران نیز پس از شکست در انتخابات با ناراحتی مجمع را ترک کرد و با اصحاب رسانه مصاحبه نکرد.

محسن ترکی، پیشکسوت داوری ایران نیز در خصوص نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: فوتبالی‌ها چشم دیدن یکدیگر را ندارند و به نظرم انتخابات امروز، روز شکست فوتبال ما بود.با این شرایط هر اتفاقی که در چهار سال آینده سرمان بیاید، حق‌مان است و کسی حق ندارد، صحبت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала