خودروسازان ایرانی و روسی همکاری های خود را گسترش می دهند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / خودروسازان ایرانی و روسی همکاری های خود را گسترش می دهند
خودروسازان ایرانی و روسی همکاری های خود را گسترش می دهند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2021
اشتراک
نماینده رسمی ایران خورو در روسیه دیداری با ایگور کروفکین رئیس اتحادیه خودروسازان روسیه آمار و عوامل موثر در کاهش فروش بازار 2020 خودروی روسیه و موانع احتمالی پیش رو در مسیر بازگشت ایران خودرو به روسیه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، عباس میرزایی قاضی، نماینده رسمی ایران خودرو در روسیه پس از دیداری با ایگور کروفکین رئیس اتحادیه خودروسازان روسیه گفت: در این دیدار پتانسیل و توانمندی‌های  حرفه ای ایران خودرو برای طرف مقابل تبیین گشت تا با همکاری این اتحادیه مسیر مذاکره با خودروسازان مطرح کشور روسیه هموار شود. ما به دنبال توسعه هدفمند شبکه های فروش در مناطق مختلف فدراسیون روسیه هستیم تا زمینه بازگشت قدرتمند ایران خودرو به بازار خودروی روسیه و در پی آن کشورهای عضو اتحادیه گمرکی اوراسیا فراهم گردد.

قاضی افزود: ما و طرف روس بر این باوریم که توانمدیهای ایران خودرو به حدی است که می تواند محصولات با کیفیت بهتری نسبت به برخی رقبا که در بازار روسیه حضور گسترده ای دارند ارائه دهد. رئیس اتحادیه خودروسازان روسیه با معرفی مناطق دارای پتانسیل مناسب برای اجرای پروژه های مختلف در زمینه صنعت خودرو پیشنهاد کرد ایران خودرو با بررسی این مناطق از ظرفیت های موجود برای گسترش فعالیت هایش در کشور روسیه می تواند استفاده کند. برگزاری نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در اردیبهشت 1400 تهران، فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بهتر شرکت های خودروساز این منطقه به خصوص خودروسازان دو کشور ایران و روسیه نسبت به یکدیگر است تا شاهد شکوفایی فصلی تازه از همکاری های مشترک در این صنعت باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала