وزیر گردشگری ونزوئلا: ایران را خانه خود می‌ دانیم

© Flickr / ctamوزیر گردشگری ونزوئلا: ایران را خانه خود می‌ دانیم
وزیر گردشگری ونزوئلا: ایران را خانه خود می‌ دانیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2021
اشتراک
وزیر گردشگری ونزوئلا در بدو ورود به تهران با اشاره به روابط خوب و دوستانه تهران-کاراکاس، اظهار داشت: ایران را خانه خودمان می‌ دانیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا، که برای شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع ‌دستی و بازدید از جاذبه‌ های گردشگری و آثار فرهنگی‌ تاریخی چند استان ایران، سفر کرده است در بدو ورود به کشور گفت: ایران را خانه خودمان می ‌دانیم. این کشور دوست ماست، خوشبختانه روابط خوبی بین ایران و ونزوئلا برقرار است.

محموله جدید بنزین ایران به ونزوئلا رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
محموله جدید بنزین ایران به ونزوئلا رسید

پادرون افزود: در سفر به ایران ضمن دیدار با مسئولان عالی ‌رتبه گردشگری، از جاذبه ‌های فرهنگی ‌تاریخی بازدید می ‌کنم و نشست‌ هایی را نیز با بخش خصوصی خواهم داشت.

حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع ‌دستی تهران و بازدید از بخش‌های مختلف آن، نشست با علی ‌اصغر مونسان وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، امضا تفاهم ‌نامه طرح گردشگری ۲۰۲۴- ۲۰۲۰ و برگزاری نشست با تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری از برنامه ‌های روز اول سفر وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران است.

او روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ در دومین روز از سفر خود وارد استان کرمان شده و از باغ شاهزاده ماهان و کویر شهداد بازدید می ‌کند و روز پنجشنبه (۷ اسفند ۹۹) با سفر به اصفهان از برخی اماکن فرهنگی ‌تاریخی استان بازدید خواهد کرد. بازدید از مجموعه جهانی کاخ گلستان، موزه ملی و برج میلاد در تهران از دیگر برنامه ‌های او در سفر به تهران است.

در سفر چهار روزه وزیر گردشگری ونزوئلا، معاون وزارت امور خارجه این کشور و سفیر ونزوئلا در تهران، و تعدادی از مدیران جمهوری اسلامی ایران از جمله مسئولان وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی او را همراهی خواهند کرد.

وزیر گردشگری ونزوئلا صبح امروز سه‌ شنبه ۵ اسفندماه ۹۹ در صدر یک هیات اقتصادی از فعالان گردشگری این کشور وارد تهران شد و در فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی مورد استقبال محمدحسن طالبیان معاون میراث‌ فرهنگی وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین ‌الملل و تعدادی از مدیران ارشد این وزارتخانه قرار گرفت.

نمایشگاه بین ‌المللی گردشگری و صنایع‌ دستی صبح روز سه‌ شنبه (پنجم اسفندماه) با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و میهمانان ویژه این مراسم از جمله برخی سفرا و فعالان صنعت گردشگری در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه که برای نخستین بار به دلیل شرایط ویژه کرونا با شرایط خاص برگزار می‌ شود در چهار سالن آماده اطلاع‌ رسانی در خصوص موضوعات گردشگری و صنایع دستی است. در این نمایشگاه که حدود ۱۶۰ شرکت فعال در حوزه گردشگری حضور دارند سه سالن به حوزه گردشگری و یک سالن به صنایع دستی و هنرهای سنتی اختصاص دارد.

پیش از این مسئولان حوزه گردشگری دلیل برگزاری این نمایشگاه در شرایط شیوع کرونا را کمک به صنعت گردشگری و همچنین معرفی شیوه های سفر در دوره کرونا اعلام کردند همچنین تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از موضوعات مورد نظر مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه بوده است. نمایشگاه گردشگری و صنایع ‌دستی تهران  به صورت کاملا تخصصی برگزار می‌شود و بازدید حضوری عمومی و مردمی ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала