کرونا در ایران؛ فوت ۶۸ بیمار در شبانه روز گذشته

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا در ایران؛ فوت ۶۸ بیمار در شبانه روز گذشته
کرونا در ایران؛ فوت ۶۸ بیمار در شبانه روز گذشته - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران بعد از ظهر شنبه دوم اسفند ۹۹، مطابق معمول روزهای گذشته به ارائه آمار روزانه کرونا پرداخت.

ایران تولید انبوه واکسن ویروس کرونا را آغاز می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
ایران تولید انبوه واکسن ویروس کرونا را آغاز می کند

وی افزود: از دیروز تا امروز ۲ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

لاری با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۸۱ نفر رسیده است گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۵۹ هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

به گفته وی، سه هزار و ۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون ۱۰ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران افزود: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند و شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала