آخرین آمار مصدومان زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران

© Photo / IRNAآخرین آمار مصدومان زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران
آخرین آمار مصدومان زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
زلزله نسبتا شدید شب گذشته در شهرهای یاسوج و سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی مردم را به رغم سرمای هوا و بارش باران به خیابان ها کشانده که حدود 40 مجروح تا کنون برجای گذاشته و خسارات زیادی هم به ساختمان ها و ابنیه وارد کرده است اما خوشبختانه تا کنون تلفات جانی نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، این زمین لرزه در شرایط سرمای هوا و بارش باران در ساعات پایانی چهارشنبه ۲۹ بهمن در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و سی سخت مرکز شهرستان دنا به وقوع پیوست که براساس اطلاعات منتشر شده تاکنون 40 مصدوم برجای گذاشته و خسارات زیادی به ساختمان ها در این مناطق وارد کرده است.

کهگیلویه و بویراحمد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2021
زلزله شدید یاسوج را لرزاند

مرکز لرزه‌نگاری ایران  شدت این زمین لرزه را ۵.۶ درجه در مقیاس ریشتر و زمان وقوع آن را ساعت ۲۲:۰۵:۳۴ چهارشنبه، ۲۹ بهمن ماه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت کرده است.

این زلزله در شهرستان‌های مارگون، دهدشت، گچساران و سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز احساس شد.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: سه دستگاه آمبولانس از نیروهای اورژانس به شهر سی سخت اعزام شده است و ارزیابی های اولیه در حال انجام است.

وی در خصوص آمار مصدومان و تلفات انسانی ناشی از زلزله ۵.۶ دهم ریشتری در سی سخت اظهار کرد: تاکنون گزارشی از تعداد مصدومان به دست ما نرسیده است اما گزارش ترک خوردگی منازل و خسارت به ساختمان ها رسیده و منتظر اعلام تلفات انسانی هستیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала