واکنش ها به حضور رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران

© Photo / IRNAواکنش ها به حضور رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران
واکنش ها به حضور رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
اشتراک
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز: در حمایت از رئیسی تردیدی نداریم.

به گزارش اسپوتنیک، غلامرضا مصباحی مقدم در چهارمین نشست «جمهور» با تاکید بر اینکه تردیدی در حمایت از رئیسی نداریم، تصریح کرد: هیچ گونه بحثی در مورد آقای لاریجانی در جامعه روحانیت مبارز صورت نگرفته است. اینکه جامعه روحانیت در پی روی کار امدن اقای لاریجانی است و دیگران به دنبال اقای رئیسی هستند، یک القاء از سوی دیگران است. آقای رئیسی خود عضو جامعه روحانیت مبارز است و هیچ گاه از عضویت جامعه کنار نرفته است. در انتخابات گذشته نیز به ایشان رای دادیم و هیچ گونه تردیدی در حمایت از اقای رئیسی نداریم.

کاربری با نام کاربری @mohammadreza_97 در پاسخ به یک نظر سنجی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی ایران نوشت: "چرا جو میدید رییسی گفت کاندید نمیشم"

​محمد آسمانی با نام کاربری @hamedanian_m نوشت: "کاش از آقای رئیسی بکشید بیرون اینقدر در عدلیه جای کار هست حتی واجب تر از ریاست جمهوری."

​احمد با نام کاربری @Ahmad19369347 نوشت: "جناب رئیسی عزیز عده ای میخواهند با ترغیب شما به مشارکت در قبول پست ریاست جمهوری از پیگیری پرونده فسادشان در قوه قضائیه در عدم حضور تاثیرگذارشما فرار کنند. نه اینکه شمارا دوست دارند لطفا تا تصویه حساب کامل مدیران و وزرا و غیره ریاست قوه قضائیه را ترک نفرمایید"

​آزوف با نام کاربری @mim63475185 نوشت: "فکر میکنم بهترین گزینه برای برهم زدن معادلات اجماع روی حجت الاسلام رئیسی است، مخصوصا که عملکرد خوبی داشته به نظرم رئیس جمهور قدرت دوم مملکت و شخص اول اجرایی است و قطعا ایشان در کسوت ریاست جمهوری مفیدتر خواهند بود"

​دانیال باجلان با نام کاربری @danial_bajelan7 نوشت: "به نظر شخص من جناب رئیسی توی جایگاه واقعیشون به خوبی ظاهر شدند و خیلی فواید زیادی در این جایگاه دارن و میتونن خدمت خوبی به مردم بکنن
و برای ریاست جمهوری نیان بهتره. اگه بیان اوایل دو قطبی میشه بعدم که کنار بکشن رای ها فرو میریزه و ناقص میشه. حکایت انتخابات قبل"

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала