خراسان جنوبی هم واکسن "اسپوتنیک وی" دریافت کرد

© Sputnik / Timur Batyrshin /  مراجعه به بانک تصاویر خراسان جنوبی هم واکسن "اسپوتنیک وی" دریافت کرد
خراسان جنوبی هم واکسن اسپوتنیک وی دریافت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2021
اشتراک
رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: 150 دز واکسن "اسپوتنیک وی" دریافت کرده ایم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمد دهقانی فیروزآبادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 150 دُز واکسن کرونا سهمیه خراسان جنوبی از اولین محموله ورودی به کشور است که برای ایمن‌سازی 75 نفر از کادر درمانی در بخش‌های ویژه مقابله با کرونا اعم از پزشکان متخصص، پرستاران و کادر خدماتی که آنجا مشغول خدمت هستند، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه این واکسن از نوع اسپوتنیک وی روسی است که از روسیه وارد کشور شده است، افزود: خوشحالیم که در آستانه گذشت حدود یک سال از شیوع ویروس کرونا با زحمات و تلاش‌های ارزشمندی که کادر بهداشت و درمان متقبل شدند، امروز می‌توانیم واکسیناسیون علیه این بیماری را در خراسان جنوبی آغاز کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: واکسن‌ها در چهار بیمارستان استان شامل؛ بیمارستان ولی‌عصر بیرجند، بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، بیمارستان شهدای قاین و بیمارستان حضرت رسول فردوس تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه محموله دوم که 100 هزار دز بوده، دیروز وارد کشور شد، اظهار کرد: به تدریج از هر واکسن که وارد شود، سهمیه استان را تحویل خواهیم گرفت و بعد از کادر درمانی در مراحل بعدی برای سایر اقشار واکسیناسیون انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала