واکنش ها به فروش غیرقانونی محموله توقیفی بنزین ایران توسط آمریکا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش ها به فروش غیرقانونی محموله توقیفی بنزین ایران توسط آمریکا
واکنش ها به فروش غیرقانونی محموله توقیفی بنزین ایران توسط آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2021
اشتراک
آمریکا بیش از یک میلیون بشکه سوخت مصادره‌ای ایران را فروخت.

به گزارش اسپوتنیک، مایک ریموندی، سخنگوی وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد: فروش بیش از یک میلیون بشکه سوخت مصادره‌ای ایران به پایان رسیده و عواید آن به بنیاد قربانیان تروریسم در آمریکا خواهد رسید. 

آمریکا در مردادماه گذشته محموله 1.2 میلیون بشکه بنزین ایران را که در چهار نفتکش به‌سوی کشور ونزوئلا می‌رفت، توقیف کرد و پس از مدتی اعلام شد که این محموله‌ها مصادره و با دو نفتکش بزرگ‌تر به آمریکا منتقل شده است و به فروش می‌رسند.

روح الله عالم زاده با نام کاربری @R_alemzadeh نوشت: "وزارت خارجه آمریکا رسما اعلام می کند که در حال فروش میلیون ها لیتر بنزینی است که از ایران مصادره کرده و یک محموله بنزین دیگر ایران را هم توقیف کرده و در راه بنادر آمریکاست !
آیا در برابر دزدی این دزدان دریایی هیچ واکنشی نشان نمی دهیم ؟"

سلمان حسین پور با نام کاربری @salman_hp7 نوشت: "آمریکا یک میلیون بشکه بنزین ایران را فروخت/بدا به حال کسانی که دل به این دزدان دریایی بستن

🔹 مقامات رسمی وزارت دادگستری آمریکا مدعی شدند که بیش از یک میلیون بشکه بنزین ایران را که به بهانه نقض تحریم‌ها سال گذشته گرفته بود به فروش رسانده است.

​سید ابراهیمی با نام کاربری @seyedebrahimi_m نوشت: "من اطلاعی ندارم که واقعا این نفتکش متعلق به ایران بوده است یا نه اما اگر متعلق به ایران باشد این یک دزدی و راهزنی دریایی مبتنی بر یک سوء تفاهم و اتهام نادرست است امریکا علیرغم همه ادعاها یک دزد و راهزن بین المللی است!"

​مرتضی هاشمی با نام کاربری @murtada_hm نوشت: "تا به حال از این دزدی دریایی اخیر آمریکا چیزی شنیده بودید؟ من هیچ واکنش رسانه‌ای و حتی دولتی در این زمینه به یاد ندارم. چه حجمی از نفت رو دزدیدن؟ برنامه‌ی ایران برای پس گرفتن حق مردم از دزدان دریایی چیه؟"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала