وضعیت جسمانی پسر وزیر بهداشت ایران پس از تزریق واکسن "اسپوتنیک وی"

© Sputnik / Timur Batyrshin /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام وضعیت جسمانی پسر وزیر بهداشت ایران پس از تزریق واکسن "اسپوتنیک وی"
اعلام وضعیت جسمانی پسر وزیر بهداشت ایران پس از تزریق واکسن اسپوتنیک وی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2021
اشتراک
معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی از خوب بودن وضعیت جسمانی تمام دریافت ‌کنندگان واکسن "اسپوتنیک ‌وی" خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سید علی دهقان منشادی معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی دریافت ‌کنندگان واکسن کرونای روسی اظهار داشت: وضعیت جسمانی تمام دریافت ‌کنندگان واکسن "اسپوتنیک ‌وی" مساعد است و تعداد کمی از آنها عوارض خفیفی را از خود نشان دادند.

آغاز واکسیناسیون در ایران با واکسن روسی «اسپوتنیک وی» - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
آغاز واکسیناسیون در ایران با واکسن روسی «اسپوتنیک وی»

وی با بیان اینکه این عوارض از قبیل تب و احساس سرماخوردگی خفیف بوده است اظهار داشت: این عوارض قابل پیش‌ بینی بود و خوشبختانه هیچ یک از دریافت‌ کنندگان واکسن دچار عارضه جدی نشدند.

منشادی در ادامه با بیان اینکه با احتساب فرزند وزیر بهداشت ۲۸ نفر از پرسنل بیمارستان امام خمینی واکسن دریافت کرده ‌اند تصریح کرد: همه این افراد واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی افزود: وزارت بهداشت هر واکسنی را که از هر منبعی دریافت می‌کند مورد تایید است، این واکسن‌ها آزمایشات را پشت سر گذاشته‌اند و بررسی‌های لازم توسط وزارت بهداشت نیز روی آنها صورت گرفته است.

وی گفت: ما به صورت روزانه وضعیت جسمانی تمام دریافت‌کنندگان واکسن روسی را رصد می‌کنیم و عوارض احتمالی را پایش می‌کنیم. خوشبختانه در حال حاضر تمام کادر درمانی بیمارستانی، مسوولان وزارت بهداشت و نیروهای خانه‌های بهداشت درحال تلاش برای حفظ سلامت هموطنان هستند و تاکنون نیز از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала