واکنش کاربران ایرانی به تزریق واکسن اسپوتنیک وی در ایران

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کاربران ایرانی به تزریق واکسن اسپوتنیک وی در ایران
واکنش کاربران ایرانی به تزریق واکسن اسپوتنیک وی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
از تاریخ 21 بهمن، واکسن روسی با نام اسپوتنیک وی با تزریق به پسر وزیر بهداشت ایران آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در ایران اعلام نمود که "اسپوتنیک وی یکی از موثرترین، معتبرترین واکسن های موجود است. با اطمینان می توانم بگویم که از نظر کارآیی یکی از سه واکسن برتر در جهان است".

در این راستا، کاربران شبکه اجتماعی در خصوص این واکسن روسی و خرید آن از روسیه به عنوان نخستین واکسن خارجی در ایران واکنش نشان دادند.

یک کاربر ایرانی با توجه به ساخت زود هنگام اسپوتنیک وی توسط روسیه می نویسد: وقتی هنوز خبری از واکسن نبود روسیه اعلام کرد، و با این خبرهایی که از اسپوتنیک وی میاد جدا باید بهشون دست مریزاد گفت.

کاربر دیگر ایرانی می گوید: روسیه تبلیغات نداره ولی نباید از لحاظ علمی دست کم گرفته بشه. هر چند این هم دلیل بر این‌ نمیشه که قبل از تأیید مراجع علمی و صرفاً به خاطر سیاسی بازی دست به خرید #واکسن_روسی بزنند. امیدوارم کارساز باشه حالا که دیگه قراره این رو استفاده کنند.


از سوی دیگر کاربری به عدم تبلیغات واکسن کرونا توسط روسیه همانند دیگر واکسن های مشابه در کشورهای دیگر می نویسد: روسیه تبلیغات نداره ولی نباید از لحاظ علمی دست کم گرفته بشه. هر چند این هم دلیل بر این‌ نمیشه که قبل از تأیید مراجع علمی و صرفاً به خاطر سیاسی بازی دست به خرید واکسن بزنند.  

در طی روز نخست بیش از 3000 دوز واکسن اسپوتنیک وی به ایرانیان تزریق شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала