اسکناس های جدید با 4 صفر کمرنگ در ایران رونمایی شدند+عکس

© Photo / IRNAاسکناس های جدید با 4 صفر کمرنگ در ایران رونمایی شدند+عکس
اسکناس های جدید با 4 صفر کمرنگ در ایران رونمایی شدند+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2021
اشتراک
رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک ایران: بانک مرکزی به منظور اجرای طرح حذف چهار صفر از پول ملی در آینده اقدام به کمرنگ کردن چهار صفر از این اسکناس‌ها را کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیمای ایران، امیر شکری، رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک ایران اعلام کرد: همه اسکناس‌های جدید در اندازه‌های مساوی چاپ خواهد شد و برای اجرای طرح حذف چهار صفر از پول ملی در آینده در اسکناس‌های جدید نیز چهار صفر ارقام اسکناس کم رنگ چاپ شده است. در این اسکناس‌ها از تصویر نماد‌های ملی و مذهبی استفاده شده است. توزیع این اسکناس‌ها نیز به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک ایران، از آغاز توزیع ایران چک‌های 100 هزار تومانی و اسکناس‌های 10 هزار تومانی جدید از امروز خبر داد و گفت: طبق اعلام بانک مرکزی، ایران چک 100 هزار تومانی و اسکناس 10 هزار تومانی با طراحی جدید از فاکتور‌های امنیتی بالاتری برخوردار است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от tirdadnews | تیرداد نیوز (@tirdadnews.ir)

طبق اعلام بانک مرکزی، برخی خصوصیات امنیتی ایران چک و اسکناس جدید مشتمل بر واتر مارک سه بعدی، الکتروتایپ، فایبر‌های نامرئی فلورسنتی چند رنگ، نخ امنیتی با ویژگی تغییر طیف، چاپ نوری مغناطیسی و نوار طلایی درخشان است که احراز اصالت را برای عموم مردم تسهیل می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала