واکنش ایرانیان به درگذشت پسر خندان فوتبال ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش ایرانیان به درگذشت پسر خندان فوتبال ایران
واکنش ایرانیان به درگذشت پسر خندان فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2021
اشتراک
درگذشت مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران بر اثر ابتلا به کرونا با واکنش چهره‌های مطرح ورزشی و هنری این کشور همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، علی انصاریان، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

درگذشت پسر خندان فوتبال ایران با واکنش و اعلام تاثر چهره‌های مطرح ورزشی و هنری این کشور همراه شده است.

علی دایی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در حساب اینستاگرامی خود نوشت: ‎واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. ‎به شکلی باورنکردنی عزیزانمان را از دست می دهیم و فقط غمی بر غم هایمان افزوده می شود. ‎خدا به مادر على صبر بدهد.

View this post on Instagram

A post shared by Ali Daei (@alidaei)

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس نیز نوشت: تسليت به هواداران فوتبال داغ از دست دادن علی و مهرداد خيلي سنگينه خدا به مادر علي صبر بده. روحش شاد.

گرشا رضایی، خواننده محبوب ایرانی نیز در واکنش به این حادثه نوشت: علی...علی...علی آتیش گرفتم.

پرویز پرستویی، بازیگر مطرح سینمای ایران نوشت: تسلیت بر مادر علی انصاریان داغدیده. تسلیت برملت ایران. تسلیت به رفقای چشم انتظار علی عزیز.

محسن کیایی، بازیگر و نویسنده مطرح ایران نیز در واکنش به درگذشت انصاریان نوشت: علی جان، بابا این چه وضعیتیه آخه، صدای خنده هات تو گوشمونه داداش، این واکسن لعنتی چی شد پس، بابا دیگه دلمون جا نداره از بس پره.

جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نوشت: تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده محترم انصاریان. خدا به مادرش صبر بده.

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال نیز در واکنش به درگذشت علی انصاریان نوشت: آنقدر عزا بر سرمان ریخته ‌که فرصت زاری نداریم. باورم نمیشه.

مهران احمدی، بازیگر و کارگردان ایرانی نیز نوشت: مادر ما شریک غم شما هستیم. روحت شاد علی جان.

رضا صادقی، خواننده مطرح ایران نیز در متنی به مناسبت درگذشت انصاریان نوشت: رفیقان یک به یک رفتند. مرا با خود رها کردند. خدا به مادر و خواهر و برادرت صبر بده داداشی. حرف زیاد دارم بغض امونم نمیده بمونه واسه دیدارمون با معرفت. سفرت بسلامت داداشی، دیگه بخوام برم، نیستی دلگرمم کنی برای صبوری. همیشه خنده هات تو ذهنمه داداشم. خدا حافظ و به امید دیدار.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала