فوت ۷۲ نفر بر اثر ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در ایران

© Photo / IRNAخانم سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت
خانم سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران آخرین آمار مبتلایان و بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران را در اختیار رسانه ها گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، سیما سادات لاری روز سه شنبه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۴ بهمن ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۶۶۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۱۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۸۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۹ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری بیان داشت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی تاکید کرد: شهرستانهای های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала