روحانی: امیدواریم تا آخر بهمن واکسیناسیون را آغاز کنیم

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحانی: امیدواریم تا آخر بهمن واکسیناسیون را آغاز کنیم
روحانی: امیدواریم تا آخر بهمن واکسیناسیون را آغاز کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
اشتراک
رئیس جمهوری ایران ابراز امیدواری کرد که تا پایان بهمن واکسیناسیون در کشور با اولویت کادر درمان و افراد پر خطر آغاز شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، در مراسم افتتاح طرح های وزارت آموزش و پرورش و گردشگری و میراث فرهنگی اظهار کرد: به محض آغاز واکسیناسیون ما حتما شرایط بهتری خواهیم داشت.

روحانی: سال آینده به واکسن داخلی می رسیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2021
روحانی: سال آینده به واکسن داخلی می رسیم

وی ادامه داد: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده و امیدواریم از تابستان هم واکسن داخلی وارد بازار شود. سال آینده حتما شرایط ما متفاوت خواهد بود البته همکاری مردم همچنان یک اصل مهم است.

رئیس جمهور ایران همچنین با اشاره به افتتاح های امروز در بخش آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امسال سال سختی برای دانش آموزان بود. هر چند از طریق سامانه شاد دانش آموزان از تحصیل جا نماندند ولی شرایط مناسبی برای دانش آموزان نبود. آنها از فضاهای ورزشی هم نتوانستند استفاده کنند، اما هر چه جلوتر برویم شرایط بهتر خواهد شد.

روحانی ادامه داد: از همه کسانی که برای افتتاح فضاهای ورزشی تلاش کردند تشکر می کنم. امروز ۱۸۳ پروژه ورزشی دانش آموزی افتتاح شد که فضای پرنشاطی را ایجاد خواهد کرد. امسال کارهای بزرگی در زمینه آموزش و پرورش انجام شده است. بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ پروژه آموزشی از جمله ۱۴ هزار و ۸۶۳ کلاس افتتاح شده است. معلوم است فضای آموزشی و پرورشی در حال بازسازی است.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد کشور، گفت: گردشگری سومین یا چهارمین بخش مهم اقتصاد کشور است. وقتی جایی به منطقه گردشگری تبدیل می شود، جاده، راه آهن، فرودگاه و بازار هم آنجا ایجاد می شود. امسال سال سختی برای گردشگری بود اما امیدوارم سال آینده شرایط کاملا متفاوت شده و گردشگری متحول شود. البته همین حالا هم بسیاری از فضاهای گردشگری و هتل ها مجوز فعالیت دارند البته با رعایت پروتکل های بهداشتی.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала