فرمانده کل سپاه: از برجام بی نیاز شده‌ایم

© Photo / IRNAفرمانده کل سپاه: از برجام بی نیاز شده‌ایم
فرمانده کل سپاه: از برجام بی نیاز شده‌ایم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران ایران "دشمن بزرگ" را عامل رشد و پیشرفت کشورش دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امام به تنهایی به اندازه تمام قدرت‌های روی زمین دارای قدرت نظامی بود و هنوز هم هست؛ در آن زمان آمریکا بیش از ۲۵ درصد اقتصاد جهان را در اختیار داشت، آن زمانی که امام انقلاب کرد و آمریکا را شکست داد، سیطره سیاسی آمریکا بر عالم فراگیر بود.

فرمانده کل سپاه ایران یکی از راهبردهای دفاعی این کشور را نام برد - اسپوتنیک ایران
سردار سلامی: انهدام ناوهای هواپیمابر با موشک بالستیک از راهبردهای ماست

سردار سلامی با بیان اینکه "ما همه لوازم بزرگ بودن را داریم"، تصریح کرد: ما چون برای غلبه به دشمنان بزرگ آرایش گرفته ایم به همان نسبت قدرت سازی می کنیم، دشمن بزرگ عامل رشد و پیشرفت ما است؛ همانطور که غلبه بر شیطان عامل رشد انسان است.

فرمانده کل سپاه افزود: امروز به نقطه ای رسیده‌ایم که از برجام واقعا بی نیاز شده‌ایم، فهمیده‌ایم که بی نیازی از رفع تحریم، بر رفع تحریم اولویت دارد و شما این کار را می‌کنید. ما با قلب هایمان زندگی می‌کنیم، قلب هایمان به هم پیوند دارد و ما یک ملت با یک تن واحد هستیم و تا وقتی اینگونه هستیم پیروز می‌شویم.

وی بیان داشت: دشمنان ما در رویاهای بزرگی بودند و همه آنها را فراموش کردند، ذهن هایشان پاک شده اند و مراقبند از ما شکست های سنگین تر نخورند. ما آموختیم دشمن در چارچوب سلطه عمل می کند، چه وقتی با او سازش می کنیم و حتی وقتی در دایره دوستی او هستیم او دشمنی می کند و این ذات نظام سلطه و استکبار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала