فرآیند اجرایی انتخابات ریاست جمهوری ایران 21 اردیبهشت آغاز می‌شود

© Photo / IRNAفرآیند اجرایی انتخابات ریاست جمهوری ایران 21 اردیبهشت آغاز می‌شود
فرآیند اجرایی انتخابات ریاست جمهوری ایران 21 اردیبهشت آغاز می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد انتخابات ایران: فرآیند اجرایی انتخابات ریاست جمهوری 21 اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، جمال عرف، رییس ستاد انتخابات ایران گفت: " 8 فروردین 1400 فرایند اجرایی انتخابات میان دوره ای مجلس آغاز می شود و 21 اردیبهشت نیز فرایند اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و ثبت نام ها آغاز می شود."

برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ایران با هماهنگی وزارت بهداشت - اسپوتنیک ایران
برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ایران با هماهنگی وزارت بهداشت

وی در نشست خبری روز شنبه، اعلام کرد: " انتخابات 1400 مهمترین رویداد سیاسی پیش روی کشور است که امیدواریم با مشارکت فعال و فراگیر مردم این انتخابات به خوبی برگزار شود."

رئیس ستاد انتخابات ایران همچنین افزود: " 19 اسفند فرایند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی آغاز می شود و ثبت نام ها آغاز و هیات های اجرایی تشکیل می شود. داوطلبان این انتخابات باید سوءپیشینه ها را از حالا تهیه کنند. 8 فروردین 1400 فرایند اجرایی انتخابات میام دوره ای مجلس آغاز می شود. 21 اردیبهشت فرایند اجرای انتخابات ریاست جمهوری آغاز و ثبت نام ها آغاز می شود."

وی درباره روش برگزاری انتخابات در شرایط همه‌گیری کرونا، گفت: " ثبت نام ها قطعا الکترونیکی و از طریق اپلیکیشن هایی که معرفی می شود، انجام می شود و فقط یک پرسشنامه را حضوری امضاء می کنند. تلاش می کنیم تبلیغات با کمترین تجمعات انجام شود. تبلیغات موجب افزایش مشارکت می شود اما همین تجمعات موجب تشدید بیماری می شود؛ بنابراین بر اساس پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت کمترین تجمعات را خواهیم داشت و از فضای مجازی و صداوسیما برای تبلیغات استفاده می کنیم."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала