درگذشت یکی از مجروحان حادثه آتش‌سوزی کانکس در دزفول

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / درگذشت یکی از مجروحان حادثه آتش‌سوزی کانکس در دزفول
درگذشت یکی از مجروحان حادثه آتش‌سوزی کانکس در دزفول - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چند روز پیش کانکس معلمان روستای کنگرستان سردشت خوزستان براثر اصابت صاعقه دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، پیمان نجاتی، رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز از جان باختن یکی از آسیب‌دیدگان حادثه آتش سوزی کانکس در سردشت دزفول خبر داد.

وی گفت: متاسفانه یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس در سردشت دزفول به نام نیما همتی 15 ساله، با سوختگی 57 درصد، روز گذشته (ششم بهمن ماه) جان خود را از دست داد. حال یکی دیگر از مصدومان این حادثه با 85 درصد سوختگی نیز مساعد نیست‌.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز در پایان در خصوص وضعیت دیگر مصدومان بستری شده در این بیمارستان، گفت: شرایط سه نفر دیگر از مصدومان این حادثه خوب است.

با گذشته سه روز همچنان آتش سوزی جنگلی در گیلان ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
با گذشته سه روز همچنان آتش سوزی جنگلی در گیلان ادامه دارد

چند روز پیش کانکس معلمان روستای کنگرستان سردشت خوزستان براثر اصابت صاعقه دچار آتش‌سوزی شد، علی ایسپره، حسین رضایی میرقائد و مجید مرادی 3 معلمی بودند که سه‌شنبه شب در آتش‌سوزی مدرسه کانکسی سوختند. به‌گفته اهالی محلی یک دانش‌آموز هم که برای معلمشان غذا برده در این سانحه دچار سوختگی شدید شده و البته 2 تن دیگر از اهالی که نام و هویت آن‌ها نامشخص است.

یکی از معلمان خوزستانی از وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی انتقاد کرد و گفت: چه کاری واجب‌تر از دیدار با معلمانی که حین خدمت دچار آسیب شدند، وجود داشت که وزیر آموزش و پرورش و 3 تن از معاونان او به‌رغم اینکه یک روز کامل در اهواز بودند به دیدن آن‌ها نرفتند. این معلمان 3 روز است که در بیمارستان بستری‌اند و حال آن‌ها مساعد نیست. آیا نمی‌شد محسن حاجی میرزایی یا حداقل یکی از معاونان او به بیمارستان بروند و از آن‌ها دلجویی کنند؟ چرا بی‌تفاوت از کنار این اتفاق سهمگین می‌گذریم؟

این معلم که نمی‌خواهد نامش فاش شود، ادامه داد: این کانکس متعلق به آموزش و پرورش بوده و معلمان به‌دلیل دوری مدرسه از خانه‌هایشان مجبورند در آن زندگی کنند؛ کانکس‌هایی که کمترین امکانات و ایمنی را دارد و در اغلب موارد هم کلاس درس است و هم خوابگاه معلم. حالا می‌گویند شب این اتفاق افتاده و صاعقه زده و مدرسه تعطیل بوده و ربطی به آموزش و پرورش ندارد، چطور می‌توانید این حرف را به زبان بیاورید؟ معلمان حین خدمت دچار سانحه شدند و مسئول جان آن‌ها قطعا آموزش و پرورش است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала