سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند

CC BY 4.0 / IRNA / سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند
سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، گفت: نیروهای مسلح برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه، گفت: پرواز دو فروند هواپیما «بی ۵۲» از امریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

باقری: تحمل نمی کنیم امنیت ملی ایران خدشه دار شود - اسپوتنیک ایران
باقری: تحمل نمی کنیم امنیت ملی ایران خدشه دار شود

سرلشکر باقری افزود: طی یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگرد بر آمریکا و همچنین زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج فارس خارج شده و در شعاع بیش از هزار کیلومتر از سواحل ایران قرار گرفته اند و مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته اند نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیروهای ما در اوج آمادگی به سر می برند.

سرلشکر باقری با اشاره به رزمایش های اخیر نیروهای مسلح گفت: طی ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۰ مورد رزمایش عملیاتی در زمین ،دریا، پدافند ، حوزه پهپادی و همچنین موشکی داشتیم و همچنین در حوزه زمینی رزمایش هایی را در روزهای آتی خواهیم داشت که نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از حریم امنیت و منافع ملی کشورمان بسیار بالا است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала