واعظی: ادعای پمپئو، جنگ روانی در روزهای پایانی دولت ترامپ است

CC BY 4.0 / IRNA / واعظی: ادعای پمپئو جنگ روانی در روزهای پایانی دولت ترامپ است
واعظی: ادعای پمپئو جنگ روانی در روزهای پایانی دولت ترامپ است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران تاکید کرد که هیچ تماسی بین ایران و دولت منتخب آمریکا برقرار نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران، امروز پنج شنبه، اظهار داشت که ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره همکاری ایران و القاعده جنگ روانی در روزهای پایانی عمر سیاسی دولت ترامپ است که نه در منطقه اثری می ‌گذارد و نه خریداری دارد.

پمپئو - اسپوتنیک ایران
پمپئو: اطلاعات ارتباط ایران با القاعده را افشا می کنم

به نقل از ایرنا، محمود واعظی گفت: می ‌خواهیم دولت سیزدهم بدون تحریم به مردم خدمت کند. دولت از ابتدا می ‌دانست که برای آنکه امریکا را از نظر سیاسی در دنیا مفتضح کند و هم ما بتوانیم کار خود را انجام دهیم، نباید در زمین آمریکا بازی کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران افزود: آمریکا به این امید از برجام خارج شد که بلافاصله ایران هم از برجام خارج شود. اما ما براساس تحلیل و شناختی که از دنیا داشتیم، وارد این بازی نشدیم. مخالفان برجام در دو دولت روحانی، هرچه توانستند علیه دولت و برجام گفتند، اما امروز جایگزینی بجز برجام ندارند و باز هم امریکا را به توافقی ارجاع می‌دهند که خود مطلقاً آن را قبول نداشتند.

وی تصریح کرد: هیچ تماسی بین ایران و دولت منتخب امریکا برقرار نشده است. حرف‌هایی که مطرح می‌شود، براساس تحلیل‌ها است.

محمود واعظی همچنین خاطرنشان شد: ادعای پمپئو درباره همکاری ایران و القاعده (ممنوع در روسیه) جنگ روانی در روزهای پایانی عمر سیاسی دولت ترامپ است که نه در منطقه اثری می‌گذارد و نه خریداری دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала