سردار زیراهی: با هرگونه خطای محاسباتی بیگانگان قاطعانه برخورد می کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار زیراهی: با هرگونه خطای محاسباتی بیگانگان قاطعانه برخورد می کنیم
سردار زیراهی: با هرگونه خطای محاسباتی بیگانگان قاطعانه برخورد می کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در بوشهر اعلام داشت: با تلاش و اشراف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز امنیتی قابل قبولی در خلیج‌ فارس حاکم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در بوشهر، اظهار داشت: رزمندگان نیروی دریایی سپاه حماسه ‌ای بی ‌نظیری آفریدند و ابهت و قدرت پوشالی آمریکا را خلیج فارس و منطقه شکستند و برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.

ناوبندر مکران در رزمایش دریایی اقتدار به نیروی دریایی ارتش ملحق شد - اسپوتنیک ایران
ناوبندر مکران در رزمایش دریایی اقتدار به نیروی دریایی ارتش ملحق شد + عکس و ویدئو

وی از توانمندی بالای نیروی دریایی سپاه پاسداران خبر داد و بیان کرد: این نیرو با تجهیزات مدرن، پیشرفته نظامی در بخش‌ های مختلف و غیرقابل مقایسه با گذشته از توانمندی و اقتدار بالایی برخورد است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رصد مستمر تردد شناورها در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد:  نیروی دریایی سپاه پاسداران اشراف خوبی در منطقه خلیج‌ فارس دارد و تردد و تحرکات شناورهای منطقه‌ ای و فرامنطقه ‌ای به صورت مستمر رصد می‌شود.

سردار زیراهی تنها عامل ناامنی در خلیج‌ فارس را حضور نامشروع کشورهای فرامنطقه ‌ای دانست و تاکید کرد: کشورهای منطقه آمادگی بالایی برای برقراری امنیت پایدار در خلیج‌ فارس دارند و اکنون این آبراه مهم و استراتژیک از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع به خطای محاسباتی بیگانگان در خلیج‌ فارس تصریح کرد: الحمدالله این توانمندی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که اگر دشمن دچار خطای محاسباتی در منطقه خلیج‌ فارس شود به شدت با آن برخورد می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала