سرلشکر جعفری: آقای روحانی چرا اقتدار و عزت ملت ایران را نشانه رفته اید؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرلشکر جعفری: آقای روحانی چرا اقتدار و عزت ملت ایران را نشانه رفته اید؟
سرلشکر جعفری: آقای روحانی چرا اقتدار و عزت ملت ایران را نشانه رفته اید؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده قرارگاه بقیه ‌الله اظهار داشت: آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم‌ های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه بقیه ‌الله در حاشیه جلسه با مدیران قرارگاه فرهنگی اجتماعی، اظهار داشت: آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم‌ های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.

هشدار مجلس ایران به دولت: تحریم‌ها لغو نشوند، بازرسان آژانس باید اخراج شوند - اسپوتنیک ایران
هشدار مجلس ایران به دولت: تحریم‌ها لغو نشوند، بازرسان آژانس باید اخراج شوند

سرلشکر جعفری افزود: اگر واقعا ایشان به فکر مردم بود، باید همانند رهبر انقلاب می ‌گفت: مسئله اصلی ما، برداشتن تحریم های ایران است، نه برگشتن آمریکا به برجام و از طرفی باید تاکید می ‌کرد: اگر تحریم ‌ها برداشته شود ما هم به تعهداتمان بر می‌گردیم نه اینکه بگوید: اگر آمریکا به برجام باز گردد، ما هم بر می‌گردیم.

سردار جعفری ادامه داد: کجای این حرف عزت مندانه و مقتدرانه است؟ آقای روحانی! چرا اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران را نشانه رفته اید؟ مسیر غلط را القا نکنید. راه درست و عاقلانه همان مسیری است که رهبر انقلاب ترسیم کردند.

فرمانده قرارگاه بقیه ‌الله گفت: چه اصراری دارید که آمریکا به برجام برگردد؟ مطمئن باشید اگر آمریکا تحریم‌ ها را ابتدا لغو نکند و به برجام بازگردد، همین آقای بایدن تحریم‌ های دو سه سال اخیر یا عمده آنها را خارج از برجام تلقی کرده و ضمن حفظ آنها، تلاش می ‌کند برجام شما را اصلاح کند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در آن زمان است که هم برجامِ نیم بند را از دست داده‌ اید و هم تحریم ‌های اصلی آمریکا علیه ملت ایران به قوت خود باقی مانده است.

وی با بیان اینکه مسیری که شما می ‌روید هیچ نشانی از تدبیر و امید ندارد، اظهار کرد: طوری حرکت کنید که لااقل ۶ ماه دیگر بتوانید پاسخگوی نگاه‌ های پر معنای مردم باشید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала