فعالیت ۴۰۰ هزار ایرانی در سایت‌های شرط‌بندی

CC0 / Pixabay / فعالیت ۴۰۰ هزار ایرانی در سایت‌های شرط‌بندی
فعالیت ۴۰۰ هزار ایرانی در سایت‌های شرط‌بندی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران از فعالیت ۴۰۰ هزار نفر در ایران در سایت‌های شرط‌بندی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مرکز ملی فضای مجازی ایران، ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران در چهلمین نشست "هم افزایی فعالان فضای مجازی پاک" اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه مقابله با قمار در فضای مجازی صورت گرفته است. هم اکنون مطابق شناسایی‌های انجام شده از طریق درگاه‌های بانکی، مشخص شده که ۴۰۰ هزار نفر در کشور قمارآنلاین بازی می‌کنند و در خصوص مقابله با آنها اقداماتی در دست انجام است.

علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران
پیوستن ناباورانه خواننده محبوب پاپ به سایت شرط بندی +عکس، ویدئو

فیروزآبادی تصریح کرد: در حوزه مباحث مربوط به دروس حوزه علمیه، توافقات خوبی انجام شده است و مواردی مانند هوش مصنوعی، بلاکچین و سایر فناوری‌های نو به دروس حوزه وارد شده‌اند. به طور کل در بسیاری از موارد اقدامات خوبی صورت گرفته و البته در بخش‌هایی نیز ضعف وجود دارد.

وی درباره پیام‌رسان‌های بومی ایران گفت: از نظر ما شبکه شاد یک پیام‌رسان نیست و یک ترکیبی از پلتفرم آموزشی و پیام رسانی است. از نظر ما، کشور نیازمند ۳ مدل پیام رسانی بومی مانند توئیتر، اینستاگرام و تلگرام است. ما مدل شبیه اینها را باید در کشور پیاده سازی کنیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران افزود: مدل‌های شبیه اینستاگرام و تلگرام بیشتر مورد توجه کاربران ایرانی است و ما توصیه کرده‌ایم که با توجه به اینکه بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در این حوزه نیست، از توان خصولتی (اپراتورهای موبایل) برای ایجاد پیام‌رسان های بومی قوی استفاده شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала