مانع تراشی فدراسیون فوتبال ایران برای مهدوی کیا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مانع تراشی فدراسیون فوتبال ایران برای مهدوی کیا
مانع تراشی فدراسیون فوتبال ایران برای مهدوی کیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حالی که علی کریمی نام مهدی مهدوی کیا را برای نایب رییس اولی به فدراسیون داده، حالا خبرهایی منتشر شده که مهدوی کیا به دلیل حضور در آلمان نمی تواند در انتخابات حاضر شود.

به گزارش اسپوتنیک، علی کریمی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این کشور، مهدی مهدوی کیا را برای نایب رییس اولی به فدراسیون معرفی کرد.

کریمی و مهدوی کیا وارد رقابت انتخابات فدراسیون فوتبال شدند - اسپوتنیک ایران
کریمی و مهدوی کیا وارد رقابت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شدند

اما اکنون فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که طبق آیین ‌نامه انتخاباتی، مهدوی‌ کیا نمی ‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد، چرا که او باید ثبت نام خود را با حضور در دبیرخانه فدراسیون فوتبال رسمی کند. مشکل اصلی اینجاست که مهدوی‌ کیا در حال حاضر در آلمان به سر می‌ برد و به خاطر شرایط کرونا و محدودیت‌ های سفر نتوانسته به تهران بیاید.

با توجه به شرایط موجود، باید دید آیا راه حلی برای حضور مهدوی ‌کیا در انتخابات پیدا می ‌شود و آیا شرایط کرونایی و محدودیت سفر، این اجازه را به او خواهد داد تا در زمان دیگری به دبیرخانه فدراسیون مراجعه کند یا در نهایت اجازه حضور در انتخابات را پیدا نخواهد کرد. مهدوی ‌کیا قصد دارد به عنوان نایب رئیس اول پیشنهادی علی کریمی در انتخابات فدراسیون ثبت نام کند و در صورت منتفی شدن این موضوع باید دید آیا کریمی مجبور به تغییر نایب رئیس خود خواهد شد؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала