هلال‌ احمر ایران: ورود واکسن فایزر منتفی شد

© REUTERS / Kostas Tsironis/Pool هلال‌ احمر ایران: ورود واکسن فایزر منتفی شد
هلال‌ احمر ایران: ورود واکسن فایزر منتفی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی جمعیت هلال ‌احمر ایران از منتفی شدن ورود ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونای شرکت فایزر به این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال ‌احمر ایران با اشاره به سخنان امروز آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در خصوص ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به این کشور اظهار داشت: ورود ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر از آمریکا توسط هلال ‌احمر به کشور منتفی شد.

رهبر ایران: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است - اسپوتنیک ایران
رهبر ایران: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است

سخنگوی جمعیت هلال ‌احمر ایران تصریح کرد: در صورت درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کشورهای شرقی و در صورت ضرورت، آماده همکاری هستیم.

قوسیان مقدم افزود: قرار بود محموله واکسن فایزر آمریکا توسط گروهی از متخصصین ایرانی مقیم آمریکا تهیه و ارسال شود که دریافت آن منتفی است.

لازم به ذکر است که رهبر ایران در سخنرانی امروز خود در خصوص واردات واکسن کرونا تصریح داشت: آمریکایی‌ها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونایی در کشورشان به‌وجود نمی‌آمد که در یک روز حدود چهار هزار نفر تلفات داشته باشند. ضمن اینکه اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسن‌ها را برای آزمایش بر روی ملت‌ها است. البته با سابقه‌ای که فرانسوی‌ها در قضیه خونهای آلوده دارند، به آنها هم خوش‌بین نیستم، اما تهیه واکسن از کشورهای دیگر هیچ مشکلی ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала