رهبر ایران: غرب تحریم ملت ایران را فورا متوقف کنند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رهبر ایران: غرب تحریم ملت ایران را فورا متوقف کنند
رهبر ایران: غرب تحریم ملت ایران را فورا متوقف کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر ایران در یک سخنرانی تلویزیونی خواستار توقف فوری تحریم های غرب علیه ایران شد.

به گزارش اسپوتنیک، آیت الله خامنه ای، رهبر ایران روز جمعه به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ مردم قم به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی سخنرانی کرد.

آیت الله خامنه ای در سخنان خود با اشاره به تحریم ها علیه ایران گفت: جبهه غرب و دشمنان ما موظفند این حرکت خباث‌آمیز را خاتمه دهند و فوراً متوقف کنند. باید همه تحریم‌ها رفع شود که یک حرکت خائنانه و در ضدیت با مردم ایران است نه صرفاً مسئولان کشور.

وی ادامه داد: آنان باید تحریم‌ها را بردارند، ولی بر فرض که برندارند، هرچند که اساساً تحریم‌ها در حال بی‌اثرشدن هم هست، ولی ما هم باید اقتصاد کشور را طوری برنامه‌ریزی کنیم که با رفتن و آمدن تحریم و بازیگری‌های دشمن دچار مشکل نشویم.

آیت الله خامنه ای گفت: در سال ۸۸ آمریکا می‌خواست ایران را بی‌ثبات سازد، همان اتفاقی که برای آنان در سال ۹۹ برای خودشان رخ داد و خدای متعال همان وضعیتی را که برای ایران می‌خواستند تا جنگ داخلی راه بیندازند، برای خودشان پیش آورد.

رهبر ایران افزود: ما مواضع‌مان در مقابل آمریکا ناشی از این هدف بزرگ ماست که یک تمدن عظیم اسلامی را ایجاد کنیم که شاید به نسل فعلی نرسد اما هدفی است که نسل‌های بعدی به آن خواهد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала