رونمایی از پایگاه موشکی سپاه در سواحل خلیج فارس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رونمایی از پایگاه موشکی سپاه در سواحل خلیج فارس
رونمایی از پایگاه موشکی سپاه در سواحل خلیج فارس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پایگاه‌ راهبردی موشکی نیروی دریایی سپاه ایران در سواحل خلیج فارس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رونمایی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیما، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه ایران به همراه دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ایران صبح امروز (جمعه) در آیین رونمایی از این پایگاه گفت: منطق ما در دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و دستاورد‌های انقلاب اسلامی" قوی شدن" است.

فرمانده کل سپاه ایران پس از بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های مستقر در این پایگاه گفت: دشمنان ما قدرت منطق ما را نمی‌پذیرند بلکه بر منطق قدرت تکیه دارند، لذا برای جلوگیری از تحمیل اراده سلطه طلبانه و برنامه آن‌ها، راهی جز تقویت قدرت بازدارنده دفاعی و تهاجمی برای ما وجود ندارد.

سرلشکر سلامی افزود: این مجموعه یکی از چندین تاسیسات نگه دارنده موشک‌های راهبردی نیروی دریایی سپاه است که در آن ستونی از موشک‌ها و سیستم‌های پرتاب کننده مستقر است.

وی گفت: طول این ستون‌های موشکی کیلومتر‌ها ادامه دارد و تعداد زیادی از این مجموعه‌ها در نیروی دریایی سپاه وجود دارد و الحمدالله نیروی دریایی با توان داخلی و قدرت تهاجمی به کفایت و بلوغ قدرت دست یافته است.

فرمانده کل سپاه ایران همچنین گفت: این موشک‌ها با برد صد‌ها کیلومتر با ویژگی نقطه زن و دقیق و با قدرت تخریب بسیار بالا توانایی عبور از تجهیزات جنگ الکترونیک دشمن دارند.

فرمانده سپاه - اسپوتنیک ایران
سردار سلامی: تحرکات اخیر آمریکا برای نجات از کابوس خطرناک است

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه هم اکنون افسران جوان بیشماری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که سامانه‌ها را آماده باش برای هر گونه عملیات آنی نگه می‌دارند، افزود: اگر اراده‌ای در مستکبران و دشمنان ما وجود داشته باشد، این جوانان شجاع و برومند، اراده آن‌ها را در نطفه خفه می‌کنند.

فرمانده کل سپاه ایران با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های فناورانه در نیروی دریایی سپاه، به عنوان یک نیروی راهبردی، از نظر کمی و کیفی قابل قبول است، گفت:در این نیروی مقتدر در سطح سامانه‌های اطلاعاتی کشف اهداف، سیستم‌های جستجوگر و همچنین سامانه‌های راداری متصل به سیستم موشکی، پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است.

سرلشکر سلامی افزود: موشک‌های نیروی دریایی سپاه جزء پیشرفته‌ترین موشک‌هایی است که در عرصه نبرد‌های ساحل به دریا، سطح به دریا و دریا به دریا استفاده می‌شود.

فرمانده کل سپاه افزود: هر لحظه نیاز باشد رزمندگان اسلام از منافع حیاتی ملت بزرگ ایران در آب‌های نیلگون خلیج فارس و ماورای آن دفاع تهاجمی قدرتمندانه را خواهند داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала