بیش از 3 میلیون دانش‌آموز در ایران تجهیزات نوین آموزشی ندارند

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliبیش از 3 میلیون دانش‌آموز در ایران تجهیزات نوین آموزشی ندارند
بیش از 3 میلیون دانش‌آموز در ایران تجهیزات نوین آموزشی ندارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر آموزش و پرورش ایران اعلام کرد در حال حاضر بیش از سه میلیون دانش‌آموز در این کشور فاقد تجهیزات نوین آموزشی هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محسن حاجی‌میرزایی روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به مشهد در جمع خبرنگاران افزود: این به معنای دور ماندن آنان از آموزشها نیست بلکه آنها فاقد تجهیزات نوین آموزشی از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه هستند.

وی با بیان اینکه هیچ دانش آموز محروم از آموزش نداریم ادامه داد: صرفا شیوه دریافت آموزشها در دانش آموزان متفاوت است که بر این اساس بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان کشور از طریق سامانه شاد آموزشها را فرا می‌گیرند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی نیز از طریق آموزشهای تلویزیونی آموزشهای درسی را فرا می‌گیرند و افرادی که به هیچ کدام از روش مجازی و تلویزیونی دسترسی ندارند از طریق بسته‌های خودآموز و درسنامه‌هایی که با کیفیت مطلوب تهیه می‌شود، آموزشهای لازم را فرا می‌گیرند.

Поисковик Google в планшете - اسپوتنیک ایران
وقف ارثیه پدری معلم نیکوکار به تبلت برای دانش آموزان +عکس

وی با بیان اینکه ما مسوول هستیم که با هر روشی دانش آموزان فراگیری داشته باشند افزود: تمام تلاش ما بر این محور است که حتی یک دانش آموز از آموختن و آموزش با کیفیت محروم نباشد.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: تعهد ما با تمامی مدیران مدارس و معلمان در کشور این است که هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نباشد.

وی گفت: خیران و نیکوکاران نیز لازم است ما را در تامین تجهیزات نوین آموزشی برای دانش آموزان نیازمند یاری دهند تا از این برهه نیز گذر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تمامی مدیران مدارس مسوول هستند که پیگیر نحوه دریافت آموزشها برای هر یک از دانش آموزان باشند به این معنا که اگر دانش آموزی امسال ثبت نام نکرده جویا شوند و اگر ثبت نام هم کرده باید در خط دریافت آموزشها قرار بگیرد بنابراین هیچ مورد دوری دانش آموزان از آموزشها پذیرفتنی نیست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала